11-februari - Reisverslag uit Valletta, Malta van Peter Zwart - WaarBenJij.nu 11-februari - Reisverslag uit Valletta, Malta van Peter Zwart - WaarBenJij.nu

11-februari

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

11 Februari 2006 | Malta, Valletta

Malta

Foto's: http://blogger.xs4all.nl/jannypol/

---------

Hallo daar!!

Niet echt nieuws, maar wel weer nieuwe foto's ! We hadden afgelopen vrijdag vakantie, en dus een extra avond weekend ;-)

Er staan twee nieuwe foto's in de map "Paceville", en er is een hele nieuwe map met ik gok zo'n 30 foto's. "People&Party 2" .

Enjoy!

cheers .

• 12 Februari 2006 - 12:20

Jmiedema:

groetjes vanuit het griekse zwembad in zandvoort van je moeder,zij vermaakt zich niet echt volgens mij,danduren 4 dagen best lang volgens mij.daarom sms ze steeds,en toen heb ik haar gebeld en voorgelezen wat jij geschreven had.nu ga ik een eindje fietsen,alhoewel het er wel erg koud uit ziet,het is 2graden of zo!was ik maar op malta!!!!groetjes,janny

• 12 Februari 2006 - 17:41

Kim:

Je bent al te lang niet online geweest! :P
    WIJ hebben volgende week vakantie :D
    naja jij hebt eigenlijk een half jaar :P
    maar spreek je snel weer! hoop ik :p
    Xxxxxxxx kim

• 13 Februari 2006 - 19:28

Crienuzz:

yo peter :D heb je al lang niet meer gesproken :| kom weer eens online jung :D mooi fotos hoor :) baaj spreek je soon toch :) xx

• 17 Februari 2006 - 19:27

Remco:

ey peter :) hoop dat je het leuk hebt daarzo ;)

• 18 Februari 2006 - 17:23

Bas:

zotezien vermaak je je daar wel :) spreek je gauw