6-april - Reisverslag uit Paceville, Malta van Peter Zwart - WaarBenJij.nu 6-april - Reisverslag uit Paceville, Malta van Peter Zwart - WaarBenJij.nu

6-april

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

06 April 2006 | Malta, Paceville

Telnr.: (+356) 799 363 91

Adres:

Peter Zwart
7 Apartments
St. George's Road
Paceville, St. Julian's
STJ06
Malta

Foto's: http://blogger.xs4all.nl/jannypol/

---

hey allemaal!

allereerst, iedereen bedankt voor kaartjes en andere verjaardagswensen die ik ontvangen heb! Het was wel even anders om mijn verjaardag in een ander land met compleet andere mensen te vieren, maar het was toch ook wel weer geslaagd!

Malta is nu toch wel erg veranderd sinds mijn afgelopen bericht. Natuurlijk het weer, de zomer lijkt aangebroken, de afgelopen week was dagelijks 25 graden en geen wolk te bekennen!

Dat geeft weg tot veel meer activiteiten en dingen die je kan doen.

Verder is er een grote verandering in EF-studenten. Zo rond de 90% is weggegaan in de afgelopen paar weken, en er zijn allemaal nieuwe mensen. Dat is wel es lastig, omdat je bezig blijft met nieuwe vrienden maken. Aan de andere kant is t ook wel varierend op deze manier.

De verdeling van de taal is wel veel beter. De eerste maanden was tegen de 80% frans of russisch sprekend, en dat deden ze. Nu is met name het aantal duitsers en nederlanders toegenomen, en er wordt nu overal gewoon engels gesproken, gelukkig maar :)

Ik heb eind maart een rondtour gehad over Malta, en ook al verbleven we overal maar heel kort, t was wel heel mooi. Dat was ook het doel van de tour, alles een beetje oppervlakkig zien, zodat je een beeld krijgt van Malta als geheel. Ik ga later andere tours volgen zodat ik specifieke plaatsen beter kan bekijken - zo ga ik morgen naar blue grotto!

Ik heb weer 3 nieuwe mappen naar m'n foto-site upgeload, People & Party 4+5 en een fotomap van deze rondtour! de site staan bovenaan dit bericht vermeldt.

Als laatste wil ik graag de hele familie van m'n moeders kant, in het speciaal oma, heel veel sterkte wensen... Ik vind het heel erg dat het niet lukt om naar Nederland te komen, en dat ik er maandag niet bij kan zijn. Mam hield me redelijk op de hoogte, maar toch komt het hard aan. Voor allemaal denk ik. Sterkte nogmaals.

Liefs en groetjes,
Peter .

  • 08 April 2006 - 12:10

    Carienuz:

    heb je kaartje ontvangen :D heel cool :) thanx u!

    fotos net ook bekeken, leuke fotos :D spreek je soon, cya in june xx

    Crienuz

  • 09 April 2006 - 13:05

    Kimm:

    ik heb je kaartje ook ontvangen ;)
    wit strand 27 graden pfft.. :(
    maar ik spreek je deze week sowieso niet want ik zit in Londenn :D
    maar iig talk2u soon!
    xxxxxx kim

  • 09 April 2006 - 13:09

    Marielle:

    hay hay

    bedankt voor je kaartje :)
    weeetje nieuwe zwetser is zeeer gaaf moest ik even zeggen
    maar ga nu mcflurry hale,, euroknallerrr

    Byee xx marielle

  • 09 April 2006 - 19:24

    Rebecca:

    ik heb ook je kaartje gekregen :)
    Dankjewel!

    kusj rebec

  • 11 April 2006 - 07:01

    Jmiedema:

    hoi Peter,wat een fijn lang bericht.ik zit samen met Sammi en Yara alles te lezen en te bekijken.gister zijn we allemaal naar de crematie geweest, het was inderdaad raar dat jij er niet bij was, maar ze hebben wel een roos namens jou neergelegd zodat je er toch een beetje was.Nu gaan we ontbijten,volgende keer een langere brief.groetjes van ons drietjes(Femke is een nachtje weg,komt straks weer).oja,bedankt voor de kaaart!!!!

  • 15 April 2006 - 20:26

    Kimm:

    Peter!! nog 2 maand!! :D

  • 17 April 2006 - 20:07

    Jmiedema:

    hoi Peter,alles wel goed daar?Ik tref je nooit meer op msm,jammer!wij waren dus vandaag nog vrij wat goed uit kwam omdat ik pas om 1uur vannacht thuis kwam.Ik had nl Femke,Sammi en yara in Hamburg op het vliegtuig gezet.Nu weer erg stil hier,maaar gelukkig kwamen je ouders en oma vanmiddag koffie drinken,erg gezellig.gaat het daar goed met al die nieuwe mensen erbij?heel veel groetjes van mij,doeii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Paceville

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2006

29-Mei

23 Mei 2006

23 - Mei

12 Mei 2006

12-Mei

24 April 2006

24-april

18 April 2006

18-april
Peter

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 15808

Voorgaande reizen:

03 Januari 2005 - 17 Juni 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: