14-maart - Reisverslag uit Paceville, Malta van Peter Zwart - WaarBenJij.nu 14-maart - Reisverslag uit Paceville, Malta van Peter Zwart - WaarBenJij.nu

14-maart

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

14 Maart 2006 | Malta, Paceville

STJ06
Malta

Foto's: http://blogger.xs4all.nl/jannypol/

---

Nieuwe foto's staan er mensen!

Een paar nieuwe in de mappen "My room/apartment/school" en "Valletta", plus twee nieuwe mappen, people&party III en carnaval!!!

Enjoy.

En bedankt allemaal voor steun, kaartjes en berichtjes :) Binnenkort volgt weer een langer bericht.

grtz, Peter

• 14 Maart 2006 - 22:15

Crienuz:

hey peter :) vette carnaval fotos man :D heel kleurrijk...alsof er allemaal kermis-attracties langsrijden ofzo :p people & party 3 is ook wel grappig ;D spreek je, xxx

crientje

• 16 Maart 2006 - 07:40

Jmiedema:

hoi Peter, ik heb net je verjaarskado op je bankrek.overgemaakt.Ik zou het leuk vinden als je het (gedeeltelijk?)zou gebruiken om met de excursies in de vakantieweek mee te gaan,hoop dat je er veel plezier van hebt.volgende keer meer,dikke kus,Janny

• 20 Maart 2006 - 18:01

Janny(mam):

wat een mooie foto's van het carnaval op Gozo.
    Dat is beter dan die bierkarren hier tijdens de optocht met carnaval.
    Maak je ook foto's van De Dingli-cliffs en Medina
    Doeiiiii

• 23 Maart 2006 - 06:33

Kimm:

Haaj =D
    volgens mij begint t nu wel warm te worden daar.. hier is nu de lente begonnen.. het vriest al niet meer :D de afgelopen tijd iig... maja spreek je weer!! :)
    xxxxxx kim

• 23 Maart 2006 - 06:34

Kim:

lekker boeiend berichtje was dat =D

• 28 Maart 2006 - 18:52

Sietske:

'k heb net even je berichtjes gelezen en de nieuwe foto's bekeken.
    Carnaval wordt daar volgens mij ook erg goed gevierd. Van de andere plaatjes zit er af en toe iets tussen waarvan ik met nog iets herinner.
    Voor het geval dat je kaartje niet op tijd aankomt wil ik je hierbij ook alvast feliciteren met je verjaardag.
    Maak er een mooie dag van.

Groetjes uit Emmen
    Sietske

• 30 Maart 2006 - 22:11

Janny M:

hoi Peter,van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!ik hoop dat je een hele fijne dag hebt,wat natuurlijk wel moeilijk zal zijn zonder ons allen!!!!!Drink er een pilsje op,doen wij dat hier ook.dikke kus(brrrr)je petemoe

• 31 Maart 2006 - 10:01

Els:

Peter, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Ik hoop dat ons kaartje op tijd is :) hihi

groetjes ook van de rest van de familie!

• 04 April 2006 - 19:01

Kimm:

Peterrrrrr je bent al maanden niet online geweest!! :D
    volgende keer stuur k mn kaartje een week van te voren :P
    maar kspreek je weer!
    xxxx kim