11 januari - Reisverslag uit Valletta, Malta van Peter Zwart - WaarBenJij.nu 11 januari - Reisverslag uit Valletta, Malta van Peter Zwart - WaarBenJij.nu

11 januari

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

11 Januari 2006 | Malta, Valletta

Vandaag heb ik een bank account in Malta geopend, dat is wat goedkoper omdat elke keer als ik hier pinde, me dat 1,50Lm kostte, ongeveer 3,75euro.

Voor de liefhebbers, op een paar minuten lopen van m'n apartement heb ik ontdekt, jawel, een BOOGIE BAR ;-)

Over het weer trouwens, dat is gewoon heel anders op een eiland geloof ik, want de voorspellingen zeggen steeds regen, maar dat zijn gewoon buien, tis hier grotendeels droog gelukkig :-p En rond de 14-17 graden.

Gisteren had ik mn eerste reguliere dag lessen, was eigenlijk helemaal niet zo verkeerd :-) Omdat we in een wat hoger niveau zitten, is het minder exercises en meer discussies. Vooral over allerlei politieke onderwerpen etc. Momenteel telt mijn klas maar 3 mensen in totaal, volgende week komt er een 4e bij. Dat is best wel relax.

Eergisteravond hebben we gepooled, gisteravond wilden we naar de DVD night maar waren een beetje laat, dus zijn toen maar gaan bowlen :-p Vanavond hebben we de zogenaamde 'MidWeekRelaxSession' in Bar Native. Ik ben benieuwd ;) Morgen is er volleybal!

Over volleybal gesproken, de hulp-receptioniste hier schijnt vrij hoog te volleyballen. Nu heeft ze mij een telefoonnummer van een trainer gegeven, die ik dus ga opbellen, misschien dat ik toch nog ga volleyballen dus :D

Op mijn nieuwe rooster heb ik trouwens ma/di/do/vrij 3 lessen per dag (van 1:20 uur). Tussen elke les zit 20 minuten pauze.

Alleen vandaag, woensdag, heb ik maar 2 les'uren'. Van 14:20 tot 17:20.

Maar ik moet nog even mijn huiswerk, jawel, afmaken. Niet zo erg trouwens, ik moet een half a4-tje over atoombommen schrijven en de invloed die het op de wereld heeft gehad naar mijn mening.

Byebye!
Peter

  • 11 Januari 2006 - 14:16

    Peter:

    Je hebt je plek wel gevonden zo te horen..mooi man! succes morgen met volley!
    Hier in emmerhout alles goed, je krijgt de groete van de rest van de familie. Vanaf 7 februari ga ik stage lopen bij een Gerechtsdeurwaarder, vond school wel wat voor mij :)

    Pedro

  • 11 Januari 2006 - 16:56

    Marielle:

    muahaha huiswerk (A)
    maarre jah klinkt allemaal goed he :P
    je hebt het wel naar je zin zow te horen :P

    mis je ons al beetje
    haha

    Doegg kuss

  • 11 Januari 2006 - 20:03

    M&M:

    HOI PEET,
    We lezen dat je daar geen klote doet en dat je school qua uren ook niets voorsteld, maar zo te zien heb je het wel erg naar je zin op MALTA.
    Het weer is er erg aangenaam in vergelijking met wat het hier is, erg nat en veel wind vooral als je 's-morgens op je fiets naar je werk moet.

    Gr. uit 's-Deel M&M

  • 11 Januari 2006 - 20:17

    Gerard En Janny:

    Nou dat huiswerk en leren vakt reuze mee of niet dan. Heb je nog wat gehoord van Paulina/
    Het heeft hier vandaag ook bijna de hele dag geregend maar morgen wordt het beter.
    Ik bel je morgen rond 17.00 uur.
    Groetjes, Pa en Ma.

  • 11 Januari 2006 - 20:27

    Kim:

    Haha tsjonge wat een huiswerk.. half A4'tje schrijven :P
    tentamenweken beginnen hier :(
    haha BOOGIE BAR :D
    talk 2u soon! :)
    Kuss

  • 13 Januari 2006 - 20:03

    Crienuz:

    haaaaj peet =))

    zo te lezen is t super daar :) speak to u soon i hope, baaaaj xx

  • 14 Januari 2006 - 14:22

    Jannym:

    hoi peter,volgens mij heb je het druk!al 3 dagen geen nieuwe berichten van jou...nog steeds leuk daar?Hier vriest het,koud maar wel lekker zonnig.Ik ga straks naar Hans,die is jarig .ze hebben een jonge hond,een deense dog,schattig maar erg groot.groetjes,Janny

  • 15 Januari 2006 - 12:00

    JANNY P:

    hoi Peter,
    Zit je niet meer achter de computer de laatste dagen? De 11e is alweer 2 dagen terug.
    Ik probeer je volley-schoenen +kniebeschermers toe te sturen, Ik heb inmiddels je CJP pas ook gekregen kan die ook meteen mee.
    Heb je dezelfde telefoon weer gekocht of een andere?
    Nou we horen wel weer van je>
    Liefs, Gen J

  • 15 Januari 2006 - 12:04

    Sietske:

    Hoi Peter,
    Vrijdag jl je adres gekregen van Janny. 'k heb de foto's al even bewonderd. Volgens mij heb je het prima naar de zin. Veel succes daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2006

29-Mei

23 Mei 2006

23 - Mei

12 Mei 2006

12-Mei

24 April 2006

24-april

18 April 2006

18-april
Peter

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 15810

Voorgaande reizen:

03 Januari 2005 - 17 Juni 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: