15-januari - Reisverslag uit Valletta, Malta van Peter Zwart - WaarBenJij.nu 15-januari - Reisverslag uit Valletta, Malta van Peter Zwart - WaarBenJij.nu

15-januari

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

15 Januari 2006 | Malta, Valletta

http://www.xs4all.nl/~jannypol/Malta/

Daar staan alle foto's tot nu toe !!

Zo, het is inderdaad al weer een tijd geleden dat ik hier wat typte !
In het weekend is het lastiger om achter de pc en internet te komen, maar bovendien raak je steeds meer 'gesettled' hier, en krijg je minder nieuwe indrukken die je zo snel mogelijk hier wilt typen ;)

Het is nog steeds geweldig hier, school vind ik totaal niet vervelend tot nu toe, het is leuk in een klas van 3-4 mensen, we doen veel buiten school met de groep, ben blij met m'n apartement die ik nu heb, en het weer is... acceptabel ;) Regelmatig regen, maar wel aangename temperatuur.

Het slechte nieuws. Afgelopen woensdag is bij het uitgaan mijn nieuwe telefoon gestolen.. Op de dansvloer was het propvol, en op een gegeven moment drukte iemand nogal hard tegen me aan. 2 minuten later wilde ik m'n telefoon uit m'n broekzak pakken - weg. Je denkt dat zoiets jou nooit gebeurd, maar dat gaat zo gemakkelijk...

50Lm (125 euro) naar de knoppen dus. Ben naar het politiebureau geweest, kan morgen een report ophalen, en daarmee kan ik misschien via de verzekering mn geld terugkrijgen.

Ik heb wel m'n SIMkaart direct laten blokkeren en een nieuwe gekocht met hetzelfde nummer+beltegoed, dus iedereen kan me nu weer gewoon bereiken op het zelfde nummer (ik heb wel een nieuwe telefoon).

De oude, Sagem MyC3-2:

http://www.mobiles-actus.com/photos/telephone/205x268/sagem-myc3-2-1.jpg

De nieuwe, Nokia 6060:

http://www.mforum.ru/phones/images/nokia6060_415.jpg


Die telefoon hou ik ook gewoon als ik weer in NL ben, met een NL sim kaart, want anders wordt het wel een erg duur grapje allemaal.

Nogmaals mn nummer: (00356) 799 363 91

Bellen kan iedereen, sms-en met Vodafone lukt niet (vodafone wil maltese overeenkomst niet tekenen).

Maar dat was het weer voor vandaag,
ohwja, morgen ga ik alle foto's op het internet zetten! De link ernaartoe zal ik dan bovenaan dit berichtje zetten.
Het zijn er denk ik +/- 50.

Ciaoo !!

  • 15 Januari 2006 - 15:21

    Kim:

    They better give u the money back.. :P
    die Nokia is wel veeeet :)
    aber ik spreek je snel weer!
    kussss

  • 15 Januari 2006 - 16:57

    Crienuz:

    yo!

    kut van je telefoon :( mja wel een mooiere nieuwe :p ha mooi dat je t daar mooi hebt :D btw heb je nieuwe clip van Nickelback gezien? (weet niet of je daar tv hebt :P) echt als je die ziet, denk je METEEN aan Ladder 49 :D:D:D

    xx crientje

  • 16 Januari 2006 - 16:28

    Maaj:

    noem je dat een klas? 3 a 4 mensen?:P haha

    maar wel vet kut van je telefoon man! en ik vind vodafone nog kutter :P kan geen eens smsen naar jou tss

    mja
    spreek je denk ik wel weer eens binnekort ofzow whaha wat een zin,, :P

    mja
    Ciaoww!!
    Kusss

  • 17 Januari 2006 - 15:17

    Kim:

    De foto's zijn leuk :D

  • 17 Januari 2006 - 15:54

    Criennnn:

    heeeeeey koewle fotos man :D

    omg ik wil nu ook naar malta want want...er is daar gewoon een BURGER KING! HEUH?! 30!

    xx ;D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2006

29-Mei

23 Mei 2006

23 - Mei

12 Mei 2006

12-Mei

24 April 2006

24-april

18 April 2006

18-april
Peter

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 15812

Voorgaande reizen:

03 Januari 2005 - 17 Juni 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: