17-januari - Reisverslag uit Valletta, Malta van Peter Zwart - WaarBenJij.nu 17-januari - Reisverslag uit Valletta, Malta van Peter Zwart - WaarBenJij.nu

17-januari

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

17 Januari 2006 | Malta, Valletta

Paceville, St. Julian's
Malta

Foto's: http://xs4all.nl/~jannypol/Malta

------

Zooo,, vandaag nog even een berichtje.
Ik heb een nieuw (definitief) lesrooster. Ik zit nu elke dag van 9 tot 2 op school met in totaal een uur pauze. Dat is dus 4 klokuren per dag les. En per dag ongeveer 1 uur huiswerk. Redelijk te doen :)

Elke woensdagavond kan ik nu volleyballen! En verder heb ik een fitnessabonnement zoals vrijwel iedereen hier bij Cinergy. Daar zit zwembad, fitness, squash, etc. bij in.

Er is hier echt superveel te doen. Ik ben inmiddels in veel, totaal verschillende pubs en clubs geweest, gisteravond naar het casino (en jawel, na 2 uur spelen met 0.10lm MEER vertrokken!) etc.

EF organiseert ook heel veel. Bijvoorbeeld de rest van deze week:

- Woensdag, DVD night, Salsa night @ Fuego
- Donderdag, Volleybal, savonds Retro Night @ Qube Palace
- Vrijdag, Voetbal, Pasta Night, International Students Night @ 7 rooms.

etc. :)

Vermaak me hier dus prima, en ken inmiddels ook al zo veel mensen. Maar ik ga er nu weer vandoor, we hebben zo ons diner en daarna ga ik weer naar het casino met een duits meisje, Barbara, ik moet haar wat dingen leren :-p

Bedankt voor al jullie berichtjes !!

Grtzz, Peter

• 17 Januari 2006 - 18:22

Laurien:

Hey:D
    Nouwja, eindelijk ff een berichtje van mij :P
    Maar klinkt allemaal heel leuk enzo :D
    Dus nouwja, nog veel plezier daar, gaat denk ik wel lukken;)
    Kus!:)

• 17 Januari 2006 - 20:56

Peet:

Hij moet haar wat dingen leren ... zal ik maar geen wijze opmerking maken..is een inkoppertje toch :P

• 17 Januari 2006 - 21:15

Kim:

Haha omg tis gewoon gewoonte om snachts ook iets te doen :p
    u'll be amused i see :)
    kuszz

• 17 Januari 2006 - 22:50

Janny M:

hoi Peter,leuk,al die foto's en je verhalen.wat een leven,ik ben er best jaloers op....maar verheug me ook al om Malta en jou daar te zien!Hier is de vorst weer over,eigenlijk jammer want nu regent het weer !Maar in Rusland schijnt het -30 graden te zijn,vreselijk!!!!!we zijn zondag gezellig naar de heksenketel in Sellingen geweest,leuk gewandeld,lekker gegeten en erg gezellig!Femke wordt 40jaar en wil een feest geven!!in augustus,moet jij misschien al in groningen zijn bedenk ik me nu.we zien wel, eerst fijn naar school en lekker feesten!hoi

• 18 Januari 2006 - 16:52

Maaj:

hahaha wat moet je haar LEREN dan? :P

• 18 Januari 2006 - 20:10

Maaj:

gnifni :P laat ook maar hahaha