23-januari - Reisverslag uit Valletta, Malta van Peter Zwart - WaarBenJij.nu 23-januari - Reisverslag uit Valletta, Malta van Peter Zwart - WaarBenJij.nu

23-januari

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

23 Januari 2006 | Malta, Valletta

Telnr.: (+356) 799 363 91
http://l8shop.net/xsdbimgs/6060-des.jpg

Adres:

Peter Zwart
7 Apartments
St. George's Road
Paceville, St. Julian's
Malta

Foto's: http://xs4all.nl/~jannypol/Malta

-------------------------------------------

Slecht nieuws vandaag. Toen ik gisteren in de gym was met Bruno en Maxime, zijn er andere studenten geweest die de receptie hebben opengebroken, reservesleutels hebben gejat en afgesloten kamers zijn binnengedrongen, waaronder, jawel, de onze.

Eerst dachten we dat onze deur was geforceerd omdat de deurpost duidelijk schade had, maar we wisten niet of dat er al zat.

Maargoed, m'n portemonnee is dus gestolen. Met 100 euro en veel pasjes. Gelukkig niet mn pinpas of paspoort, maar toch weer heel erg vervelend. De sloten zijn vernieuwd en er hangen vanaf volgende week waarschijnlijk camera's... Maar ik kan dus weer naar het politiebureau.

Verder is alles wel prima hier :) Vermaak me goed, school+activiteiten zijn leuk, kan goed met de mensen hier en doe gelukkig vrij veel sport :)

En met de DaVinciCode ben ik bij blz.350 van de 450 :-p gweldig boek!

maar ik moet weer stoppen, labsessie :(

grtzzzz

Peterrr

  • 23 Januari 2006 - 13:18

    Dennis:

    En die 100,- krijg je terug via de reisverzekering of wordt de schade vergoed door de eigenaar van het appartement? :{

    Wat is een labsessie? :P

  • 23 Januari 2006 - 17:46

    Peet:

    een malteser lapdance denk ik

  • 23 Januari 2006 - 18:55

    JANNY P:

    Peter, je hebt je er (zonder ons)weer goed uit gered vandaag. 't Is erg vervelend dat ze steeds jou moeten hebben dus denk in 't vervolg goed om je spullen! Ik heb na de Da Vinci Code een vervolg voor je (Bernini Mysterie) Vell plezier verder. Liefs Gerard en Janny

  • 23 Januari 2006 - 19:40

    De Vosjes:

    Leuke verjaardag gehad gisteren van oma Pol.Volle bak.Doen de Maltesers ook aan beachen,want de temperatuur is er wel naar.Fijn voor je dat het zo goed gaat en het prima naar je zin hebt.Groeten de Vosjes

  • 24 Januari 2006 - 17:33

    Marielle:

    hey hey!!

    hmpf kut zeg dat je were naar de politie moest end at je zoveel geld nu kwijt bent :| mmm niet cool

    mjah hey man was je eindelijk online,, ga je weer snel weg :P grr hahaha

    ben blij dat het verder goed met je gaat :D

    Ciaow kus marielle

  • 24 Januari 2006 - 20:16

    Peruaanse God!!:

    yo peter... goed om te lezen dat je je zo vermaakt. Wel raar hoor dat we zo ver van elkaar in een vreemd land zitten. Ik vermaak me er ook prima en wou je nog ff het allerbeste wensen. Ik houd je in de gaten.. hihih

  • 28 Januari 2006 - 22:52

    Janny M:

    wat vervelend he,die inbraak!maar je krijgt het geld uiteindelijk wel terug denk ik,maar intussen wel al dat gezeur met politie en verdwenen pasjes...maar goed,het leven draait gelukkig gewoon door.Ik vond dat ook een gewldig boek,had het uitgeleend aan Fem maar nu weer hier en denk dat ik het nog eens ga lezen.Weet je dat er ook een boek is met uitleg over wat echt en wat fiktief is in dat boek?eigenlijk zou ik het liefst al lezend naar al die genoemde plaatsen toegaan!!!ik heb heerlijk snert gegeten in BO,gezellig idols gekeken en ga nu maar eens slapen!nachtknuffel van mij,of je dat nu leuk vindt of niet!!!doei

  • 29 Januari 2006 - 12:07

    Janny(mam):

    Peter, kun je je site een beetje onderhouden, je hebt al 6 dagen niets nieuws gemeld. Valt er niets meer te beleven daar?
    Groetjes,
    gerard en Janny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2006

29-Mei

23 Mei 2006

23 - Mei

12 Mei 2006

12-Mei

24 April 2006

24-april

18 April 2006

18-april
Peter

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 15810

Voorgaande reizen:

03 Januari 2005 - 17 Juni 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: