4-maart - Reisverslag uit Paceville, Malta van Peter Zwart - WaarBenJij.nu 4-maart - Reisverslag uit Paceville, Malta van Peter Zwart - WaarBenJij.nu

4-maart

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

04 Maart 2006 | Malta, Paceville

Telnr.: (+356) 799 363 91

Adres:

Peter Zwart
7 Apartments
St. George's Road
Paceville, St. Julian's
STJ06
Malta

Foto's: http://blogger.xs4all.nl/jannypol/

------------------

Helloooooo!

vanaf zonnig malta weer eens een berichtje!

heb site ander thematje gegeven, vond deze ook wel toepasselijk :D

alles is hier nog helemaal goud. Vermaak me nog prima. Af en toe krijg je wel de eerste vlagen van 'homesickness', maar dat is wel normaal na al ruim 2 maanden lijkt me. En ik hoef alleen maar naar buiten te lopen, denkend aan het weer in Nederland en m'n werk, en ik voel me weer helemaal geweldig! :D

Volgende week al m'n Advanced english Cambridge examens!! Ik studeer er geloof ik harder voor dan voor m'n VWO :-p A.s. vrijdag heb ik luisteren om 1 uur en spreken om 6 uur. De dag erop lezen, schrijven en grammatica van half 10 tot half 3. Ik zit dan praktisch 5 uur non-stop te werken. tis echt pittig, maar goed, als ik hem haal heb ik ook wat.

En daarna wordt het tot aan Juni meer relaxed, bovendien krijgen we alle nieuwe mensen over een paar weken, heb'k m'n verjaardag nog hier, en bovenal, is de zomer hier in volle gang! In malta betekent dat automatisch veeeeeeeeel meer te doen. Kan echt niet wachten :-p

Het carnaval was wel leuk, zaterdag waren we in Valletta en zondag zijn we met de boot naar Gozo gegaan. Er komt nog een hele stapel foto's aan, vooral van dit carnaval weekend. Gezien het een paar uur in beslag neemt om dit op internet te zetten, doe ik dat dus ff na m'n examen volgende week.

dat was t weer voor vandaag,

take care!
cheers
peet


p.s. -> janny m ! 'watskeburt' is een heel apart nummer van een groep jonges uit ik geloof ik a'dam die heel lang daarmee op nummer 1 stonden in Nederland ;) je hebt het vast wel ergens gehoord!

  • 04 Maart 2006 - 20:07

    Simon:

    yo pedo!! hier maar weer eens een berichtje van mij. leuk om te lezen dat je je nog altijd vermaakt. Wou je ff onwijs suc6 wensen met je examens van vrijdag. Zet hem op en ik wil alleen maar horen dat je hem gehaald hebt. Is dat duidelijk? ja? mooi!!

    dikke tjeu... simon

  • 05 Maart 2006 - 09:43

    Alex:

    Hey Peter, all's going eight there I see, nice site, my cellphone went crazy yesterday, sorry. We're rebuilding our citchen, will be ready in July I hope, come and see it, Jeanette will cook even better then, if that's possible.
    Hey, lotts off succes with the study and test this week!
    Groetjes uit Erica

  • 05 Maart 2006 - 12:07

    Janny M:

    hoi Peet,bedankt voor de uitleg,zal dat nr best vaak gehoord hebben maar herken de titel niet.Nou, hier hebben we heerlijke sneeuwbuien,is het z0'n 2graden,dus huiver maar even als je aan hier denkt,geluksvogel!maar goed, in duitsland schijnt wel 1,5meter te liggen,dus hebben we weer niks te klagen....nou,dat leren van jou klinkt hbeel pittig,ken ik inderdaad niet zo van jou he!en dat zonder huiselijk geweld(grapje dus..!)nou,toi toi,komt vast wel goed vrijdag,ik duim voor je!hier alles rustig,ik ben nog steeds spyder-verslaafd,begrijp nu dus ook jou spel-verslaafdheid uit je jeugd(oef,klinkt oud!)beter.Ik geniet van je foto's en mis je soms best.maar voor jou gaat de tijd vast heel snel,je beleefd zo ontzettend veel.hartelijke groet van je peetmoe

  • 05 Maart 2006 - 18:32

    Janny(p:

    Hoi Peter,
    Nou dat klinkt goed die temperaturen daar maar ik kom in juni en dan is het nog beter denk ik.
    Alles hier z,n gangetje We missen je best vaak maar vinden het fijn dat jehet zo goed naar je zin hebt daar. Deze ervaring kan niemand je meer afpakken. Nou nog even een weekje ertegen aan en dan maar weer uitrusten aan het strand zou ik zeggen. Geniet ervan !!!
    Tot mails. Doeiiiiii

  • 07 Maart 2006 - 13:29

    Dorien:

    haaai, jij bent de gene die op mijn site gereageerd heeft? Ik ga wel uit ja daaro, maar afgelopen weken druk druk druk. We gaan vaak naar Havana, jij? groetjes

  • 07 Maart 2006 - 21:33

    Bergkwartet:

    Ah neefie, druk druk druk zo te lezen! M`n verjaardag even goed gevierd, afgelopen weekend..en komend weekend nog is dunnetjes over voor de Club! Nog bedankt voor de kaart en de sms! Kalm aan doen en we spreken je !

    Groetjes van het Bergkwartet

  • 09 Maart 2006 - 09:51

    Dorien:

    Hey ik zag net even je foto's maar je kent Josepfine en Rianne heet ze geloof ik ook? grappig heb ze ook gekent.... Als je een meisje ziet die net doet alsof ze het warm heeft dan ben ik dat ;)
    groetjes

  • 09 Maart 2006 - 15:59

    Kim:

    SUCCESSSSSS!! :D

  • 10 Maart 2006 - 12:25

    Huub:

    hoop dat de examens zijn meegevallen. morgen...zaterdag dus gaan mo en ik naar janie en gerard. hou je taai en geniet

  • 10 Maart 2006 - 20:42

    Annelie?:

    haaajj... zooow ik d8 probeer ook even een bericht te plaatsen:P haha mjaaaa alles goud? kwou even zeggen dat je eventjes geod je best moet doen met je examens..!!! gaat vast wel lukken hea..ik heb dr alle vertouwen in:D guch guch.. grapjeetog;D nouja tot spreeks maltanees..of was het nou maltaans..nouja kusjee..:)

  • 10 Maart 2006 - 20:43

    Anneliehieee:

    huh mijn bericht staat dr geen eens op..pfff..hoe kan dat nou..ik doe t toch wel goed??:P k drukte op plaats reactie en hij komt dr nie op:S

  • 10 Maart 2006 - 20:45

    Annelietje:

    ooooow w8 ze gaan onderaan staan..haha oopsie.. ik ging niet daaronder kijken:P hahaha foutjee...mjaaa heb nu 3 brichtjes achter gelaten en dat is nu wel weer genoeg voor de komende 3 maand..:D hihihi.. grapjeee
    kusjekusje...
    take care!

  • 12 Maart 2006 - 14:19

    Jmiedema:

    hoi Pe ter,de examens achter de rug?is het een beetje goed gegaan denk je?spannend hoor,maar het is je vast wel gelukt.Janny en Gerard kwamen net koffiedrinken,Lopend!!!!Doe ik hen echt niet na,ik vind fietsen daar heen al ver!Ze vertelde van Rakker,ik schrok heel erg en zij was weer erg van streek.Tja,dan schieten woorden echt tekort.....toch heel veel sterkte!kus,Janny

  • 13 Maart 2006 - 08:36

    Els:

    Hai Peter! Hoe is het daar op Malta? ik dacht ik laat eens even een berichtje achter. Het is hier echt barre koud momenteel, vanacht min 10 ofzo :S nie fijn. Ik wou dat het al zomer was....
    Ik hoorde vanmorgen van Hans dat rakker er niet meer is, echt heel erg! Heel veel sterkte daarmee. Doe rustig aan daar en nog wel flink gaan genieten he!

    Liefs en kuszies Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Paceville

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2006

29-Mei

23 Mei 2006

23 - Mei

12 Mei 2006

12-Mei

24 April 2006

24-april

18 April 2006

18-april
Peter

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 15814

Voorgaande reizen:

03 Januari 2005 - 17 Juni 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: